en liten måndag med ett långt inlägg

rätt chill dag för att vara en måndag faktiskt! ingen franska eftersom läraren gett min grupp sovmorgon <3

sen hade jag matte, men var tvungen att gå en kvart tidigare för att gå till doktorn. dom frågade en massa frågor och undersökte, sen tog doktorn mitt blodtryck och saaatan vad det inte var skönt....

fick också spola händerna under iskallt vatten (hahaha liksom VA?), det började sticka som in i helveteeee :)
tog blodprov också, hatar sånt, men det räckte inte med ett provrör. nej nej: två små och ett skitlångt skulle det vara <3

sen så slapp vi företagsekonomin, men 616 kom aldrig, så jag och max gick upp till täbban och tog en senare buss istället. ALLTSÅ helt sjukt mycket folk det finns?! gal1.
det värsta är när folk tar bussen två eller tre stationer, kan dom inte gå när dom vet att det ska på 100 andra personer? :))))

nu chilllllar jag med en powerking jag fick av maxie (y) sen dans. /jossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0