är det söndag idag?

jag har verkligen ingen aning om vilken dag det är... men nu kollade jag och det är söndag. kan ju vara bra att veta tänkte jag!

måste börja med att säga att jennifer har varit borta typ en månad från bloggen - ruskigt dåligt och skamligt. det händer mer i hennes liv än vad hon ger sken av, jag lovar.
själv har man överlevt ännu en dag på åland, sund, hulta, östergård, med frida och erika (och lite karro också).
hmMMmMMMmm har ätit två glassar, jättemycket choklad, tårta... och lite vanlig mat :)

fotade karro när hon red på Hästen idag ocksååå, men själv fick man inte rida eller ens sitta lite på den! det enda jag fick av den var lite puffar och såklart en helt hästtyngd på foten, lyckos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0