äcklig äckligare oliver

jag h a t a r oliver. jag mår illa när jag ser det, känner lukten av det eller ens tänker på det.
jag har varit med om två stycken oliv-incidenter som jag aldrig kommer glömma:

den första var när jag gick i... ettan/tvåan kanske, och någon hade tappat ut en miljon kilo oliver i skolmatsalen (miiinst) så att det luktade olivjävel i hela matsalen... surt och hemskt var det, kunde knappt äta maten för att jag mådde så illa. det var alltså här mitt hat till oliver startade.

sen dess har jag avskytt oliver mer än allt, men jag hade liksom inte tänkt på hur äckligt det faktiskt är förrän jag skulle vara lite nyttig och äta "shaker salladen" dom hade på donken förut (typ ett år sen?). TROR NI INTE ATT DET ÄR OLIVER I DEN? jag tänker inte på det eftersom det inte är hela oliver, utan mer små sönderhackade bitar, så jag märker det inte riktigt liksom.
men sen när jag ätit ungefär halva så mår jag så illa att jag bara vill döööö... kunde inte tänka på den där salladen på över en månad utan att vilja spy... bara nu när jag skriver om det så mår jag illa.

här var tanken att det skulle vara en bild på oliver men när jag sökte på det på google så mådde jag illa. godnatt /jossi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0