telefonbokslistgrej...

inget paradise hotel för jossi alltså... passade på att kolla igenom lite bloggar och hittade denna från min kära franskavän fridas (www.fridabureniuss.blogg.se) :)

Eftersom Mimmi är min idol tog jag denna lista från hennes blogg. Jag har också tråkigt. Tur att vi snart ska ses ;)


Har du pussat nr 2?
Agnes Dybeck - njäeeej

När ska du träffa nr 30?
konfa-Dan som jobbade på min gamla skola - tror inte han och jag kommer planera någon träff direkt haha!

Vad har du för relation med nr 20?
Bästa (sofia) Svedroooos!! www.elitsnack.blogg.se tjejen är grym haha! förstår en verkligen, glad att hon går i min klass :)

Hur känner du nummer 51?
Fredrik Lindberg - han gick i min gamla klassiii (9d på vallatorp)

När träffade du nr 27 senast?
Claes Nyman - idag eftersom att han går i min skola

Vad var ditt första intryck av nr 83?
Kalle Bokvist - jag tyckte att han såg smart och snäll ut haha!

Har du träffat nummer 13 den senaste månaden?
Anton Jonsson - japp! svårt att undvika honom eftersom han går i min klass u know!

När ska du träffa nr 12 nästa gång?
Annie Winge (vet inte ens om jag har rätt nummer liksom) så jag har ingen aning, vi umgås inte :O

Är du nära vän med nr 18?
Axel Adebäck från min teater - njäe inte nära vän

Har du haft ett förhållande med nr 24?
Chimmy Boy - haha nä jag har ju inte det asså..

Skulle du kunna gå ut med nr 5?
Alice Rosenfeldt från min teater - haha nä I don't swing that way.. ;)

Vad pratar du och nr 38 oftast om?
Elin Rusk - min kompis storasyster, inte så ofta alltså och inte om så "djupa" saker haha

Skulle du kunna ge nr 16 en kram?
Anton Sundgren - jaaarå

Vad har du och nr 17 för relation?
Axel Meltzer - kompisar, fast ibland förtjänar han inte det för att han är tomatkastarN :/ (nilsifer kan få berätta historien om ni ber henne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0