teaterbrudar på g

JOO många av er vet säkert att jag gick på teater förut (i typ 3-4 år?), men sen tröttnade jag och typ... växte ifrån gruppen.
EN DAG kommer det en liten frida som sätter sig bredvid mig på franskan (tack gode gud för henne, annars hade jag inte klarat av dom där timmarna...) och vi börjar snacka, och vips så börjar vi prata om teater och att vi båda vill börja. SÅ NU ÄR DET TVÅ TEATERBRUDAR PÅ GÅÅÅNG! det ni!

ska börja i en grupp för folk mellan 17-19, så jag kommer vara minst och sämst, men hey jag har ju skitungen med mig :)<3 kommer bli 6 föreställningar förresten, det är ju galet! förut gjorde min grupp bara en haha...

/jossiii

Kommentarer
Postat av: Josefin

naaajs! du får hålla oss (mig) uppdaterad om när föreställningarna kommer att visas ;D

lycka till! <3

2010-01-29 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0