shaalalalalala

NU dör jag, eller nej.. imorse avled jag starkt på riktigt, här får ni höra nått sjukt;

Det var en gång en snigeljennifer som gick hemifrån 2 minuter innan bussen skulle gå
Hon började springa (för ovanlighetens skull) ack så snabbt, snabbare än vinden
När stationen var inom synhåll (dock fortfarande långt bort) ser hon bussen komma och åka..
Hon svor och svor men SEN kom det en till buss och hon började kubba igen
Men hon hann inte fram i tid, så hon satte sig ner på marken och sa "nu dör jag"
MEN DÅ som om någon hört hennes ord kommer det en Tredje buss inom loppet av några få sekunder
Hon tänker målmedvetet "äta eller ätas, på liv och död, jag SKA hinna" och börjar djura
Busschaffisen stänger dörrarna och åker ca 5.6 meter MEN DÅ kommer en jennifer flygandes
och hoppar framför bussen och tänker "antingen dör jag nu på riktigt och blir påkörd ELLER så får jag hoppa på"

OCH HON LEVER!!! dock var inte busschafförN på glatt humör.. det sög ju

           /jeni


Kommentarer
Postat av: louise

hahhahaha var fan kom alla bussar ifrån??! men hallelujah då fick vi sällskap till skolan :)

2010-01-12 @ 20:46:08
URL: http://mongolojsan.blogg.se/
Postat av: jeni

hahaha jag vet inte men bra vare iaf!! say halelujaaaa

2010-01-12 @ 20:54:13
URL: http://nilsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0