jag är så jävla paranoid

JENNIFER HÄR
vetteFAN hur bloggen ska klara sig utan bloggarN josefine i 5 dagar, men det ska bli intressant att se...

Kubba precis gal1 (precis som det psykfall jag är) från bussen. Har varit hos Malin med några stycken i skarpäng och kollat film, A Walk To Remember är fortfarande den bästa kärleks-filmen någonsin (är inte så mycket för sånna filmer men ack vad denna är wünderbar) och så såg vi 1408 och den är fortfarande bra men äckliiiiiiig! var 1003% säker på att snubben som gick bakom mig från bussen var mannen-med-hårfästet som skulle hoppa på och typ käka upp söta lilla mig.. så jag sprang haha


soewtabrudar@lunar

    /Jeni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0