Istället för att städa!

Tog listan från http://www.elitsnack.blogg.se !

Du heter:
Josefine Nathalie Bark
Smeknamn: Jossi, Jossan, Bark blabla osv
Låt som när du är ledsen sörjer till: Possibility - Lykke Li
Beroende av: Öööh musik, dator, sms, pengar... Tråkig jag vet.
Vad tror folk om dig: Vad tror ni om mig?
Stämmer det: dunnooo
Vad säger du för att imponera på någon: att jag hade rekordet på Balls Up på facebook.....
Hur imponerar man på dig: Det är inte svårt, prova er fram!!
Brukar du skratta för dig själv: hahaha hela tiden..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hahah jaaa precis :P<3
Var bor du: Erikslund (Täby)
Trivs du där: Jooorå

Äger du några converse: Ahfan
Är du allergisk mot något: Neee typ inte? Stenfrukter gills det?
Hur svarar du i mobilen: "hallå det är josefine" tyyp mestadels
Antal timmar sömn inatt: Hmm runt 10 :D
Brukar du komma i tid: Aaah det är bara min kära vän jenibanan som segar ner mig ibland (k)
När mår du bra: när saker går som jag vill, när jag får nåt jag vill ha, när det är varmt, med mina friendz
När blev du fotad senast: Igår med min Nils
Hur känner du dig nu: Trött!! Måste packa och städa och chilla liksom... Project Runway snart också
Vanligaste färg på dina kläder: Vit och svart kanske... rolig jossi
Vad tycker du om fötter:
HÅLL DOM BORTA
Vad saknar du: Sommar, vissa personer

Favoritdryck på morgonen:
Mjölk eller juiceee (apelsin hatar äpple)
Rakar du benen: eh ja...!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror heeelt på! Vardagar: runt 23 kanske, helger: runt 1 typ, på lov: för sent :(
Sysslar du med någon idrott: mjaaa dans? gills det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jorå!
Har du spytt offentligt: typ när jag var liten? men inte på senare dagar
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ta reda på vad killar tycker om alla tjejer! och lära dom lite hyffs kanske....

Är du nöjd med ditt liv:
jo det är jag väl
Vad gör du i morgon: sitter i en bil på väg till fjällen
Vad längtar du till: Tourquay med Nils, thailand, sommarlov
Har du bra vänner och äkta vänskap: OM jag har
Vad använder du för schampo: Elvital tror jag..
Hur gammal är du: 15, men jag fyller iofs 16 den här månaden! bäst för dig att du kommer ihåg min födelsedag.

Gröna eller röda äpplen: båda faktiskt. fast vissa sorter går FETBORT
Gillar du golf: inte nånstans
Har du strumpor på dig nu: aah
Är det okej att gråta: klart det är
Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA & SHOPPA
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nääe, bara kläderna ser bra ut så äre okej
Har du piercing: Öronen och ett hål i brosket (h)
Vill du gifta dig: det tror jag vääl
Vill du ha barn: mjo nån gång!
Solar du ofta: nja inte så faktiskt :O
Är du bra på att laga mat: HAHAHAHA nej!! hemkunskapen i skolhagen var katastrof för mig och Nils :(
Är du flygrädd: närå! :D
Hur vig är du: rätt ovig för att ha dansat i typ 4 år...
Är du musikalisk: jag kan lära mig, men gitarr är svårt som fan och jag är inte nästa Idol.. men jag gillar att lyssna iallafall!
Vad dricker du helst när du är törstig: kallt vatten
Vilken är din favoritglass: Magnum eller Ben & Jerry's
Har du tandläkarskräck: nä men det är äckligt när dom petar i ens mun :S

Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: jaa
Röker du: never
Hur ofta tränar/motionerar du: en gång i veckan (dans) och så i skolan en gång i veckan
Senaste låt du hörde: Vice - Razorlight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0