fullt uuuuupp

okej ska börja med att säga att jeni är en tönt som tar bort bilden jag laddade upp på henne, och istället lägger upp en på mig...... :(

idag så gick jag upp kl 09.00. så jävla jobbigt. sen drog jag och freja till stan och shoppade loss på NK! ungefär så. inte :) haha men närå köpte faktiskt lite kläder, men pallar inte ladda upp en bild. det är överskattat :)

sen började SL fucka SOM VANLIGT på vintern, när lär dom sig att det blir faktiskt vinter en gång om året? så jag och freja väntade 20 min utomhus på att bussen skulle komma i mörby, sen kör 610:an förbi och säger att 611:an inte kommer!!! vafan är det liksom?
så vi får ta den bussen istället, och som tur var fick jag skjuts från täbyvägen :D

sen kom bästa svedros och vi pluggade kemi. inte för att det behövdes, vi är ju kemistjärnorna i klassen.

/jossii

Kommentarer
Postat av: Karro

SL har inte råd med dubbdäck, thats why. De kör på allrounddäck :D

2010-01-31 @ 21:41:09
URL: http://karolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0