Franskaläraren är en bebis

ALLTSÅ IDAG fan va lack jag blev på franskaläraren :(
Lektionen går och det är lika tråkigt som vanligt + att jag inte gjorde läxan... Sen är det 5 minuter kvar av lektionen och hon säger "Et maintent slutar vi-i-i... VÄNTA c'est 5 minutes kvar av le lektion!".

Jag tänker men jävla idiot låt oss bara gå.
Hon tänker att vi ska kolla 5 min på Greven av Monte-Cristo som måste vara jordens äldsta film, och jag hatar gamla filmer...
Jag: Men vi hinner ju inte kolla något?
Läraren: VA?
Jag: Vi hinner inte kolla något.. Det är 5 minuter kvar.
Läraren: MEN OM NI INTE VILL KOLLA PÅ GREVEN SÅ GÅR JAG IGENOM LITE VERB!!
Alla: Men okej okej sätt på filmen...
Läraren: NEJ NI VILL JU INTE!!!?!??! NU GÅR JAG IGENOM VERB!!

asså seriöst fetaste dampen för att vi inte villa kolla på hennes film, helt röd i ansiktet och verkligen JÄTTEJÄTTEarg! Bara satt och garvade när hon gick igenom sina verb i 180 km/h och drog över 1 min.

JÄVLA BEBIS!

/jossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0