bra bikt!!

tack emma för tipset om www.biktme.se! hittade denna helt klart värda bikten:


Kommentarer
Postat av: Karro

# 15190

ops sorry svenskan.



en gång när jag hade åkt in till (the big city jag kommer från landet) så va jag jätte kissignödig jag kan värkligen inte hålla mig länge för det kommer i olika statier typ.

1kissig sen går det över

2lite mer kissig sen går det över

3jätte kissig sen går det över

4as kissig kan inte hålla mig mer!

dum som jag är så hade jag gått in i en känd klädbutiks kedja och börjat prova jeans. det kom ett stadie 3 som gick över. jag fortsatte men började stress när ja nådde stadie 4. jag försökte knäppa upp byxorna men de va för sent. det roliga är att jag accepterade alltiop där ja stog. kisset bara rann ner och det blev en pöl i omklädningsrummet. synd om den som tänkte prova byxorna sedan för ja la till baka dom och drog.

Skriven 2010-01-15 21:34 | Läst av 69 personer | 5 kommentarer |



HAHAHAHAHAHA läs

2010-01-26 @ 18:41:47
Postat av: Anonym

asså såg den på biktme.se :)

2010-01-26 @ 18:47:21
Postat av: Anonym

från karro

2010-01-26 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0