aa fast nää

...back to reality
njaa, sommarlov äre inte riktigt än tyvärr. dock har jag rivit ut alla, ja ALLA sommarkläder jag äger och har och slängt ut dom på min säng.. Det är vad jag gjort hela kvällen (förutom att va med bästa sofie) provat shorts, linnen, klänningar, ballerinaskor, tunikor.

Till min stora förtvivlan insåg jag att jag har växt ur mer än hälften (</3) av mina kära shorts!! då blev jag typ såhär:

Menmen, vad ska man göra? banta? HA inte den här bruden inte, donken 8 dagar i veckan <3 nu skall jag gå upp och äta.. BARA för att jävlas med mig själv hihi, och för att jag är sugen på grädde :) pusss

                 /jeni


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tycker att du är himla söt Jeni <3

Not to worry, terminen kmr gå fort som sjutton

2010-01-19 @ 19:51:26
URL: http://niicoley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0