SPORTLOV

JA ÄNTLIGEN så välförtjänat! har med mig fetaste lasset böcker hem... skulle prova kläder efter skolan, och när jag tar av mig koftan så har jag värsta röda randen från väskan :( aja (k)

sen har nåt pucko skickat hem fel faktura till mig och jennifer till språkresan, så då måste någon fixa det också.

köpte ben & jerry's efter skolan, betalade med rikskuponger (yeah), men han i kassan verkade ha lite problem med att fixa min betalning. som tur var hade jag redan fått min växel, så skyndade mig därifrån innan han hann ändra sig hehehe.

ikväll blire biooo för hela slanten! shutter island... hjälp. tänk på mig och min rädsla från kl 20.30 och framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0