inte okej någonstans

för typ två datalektioner sen hittade nån sjuk person i min klass (nv09en) den här tråden som heter "jag är kär i min syster": http://fragbite.com/?threadID=791317 (finns en del 2 också)


urdrag från tråden:
Dagen efter när min syster kom hem i en taxi hade hon lite svårt att sitta och gå. Jag frågade vad som hade hänt och hon säger "jag hade lite våldsamt sex med någon linus". Det ända jag tänkte på var att hon har säkert drömt det...men FAN VAD BRA!
Angelica var så jävla tråkig där på efterfesten så brydde mig inte om henne.
Måste säga också att hon var skön som FAN! Helt perfekt faktiskt. Hon var dock anus oskuld, det märktes :P Men sweet som fan!

verkligen inte okej. hoppas att den är på låtsas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0