det har gått för långt med OS

min syrra har börjat kolla på OS. hela tiden. nu har hon till och med skaffat nyckel med sverige-flaggan?! idag vid maten sa hon: jag är så stolt över att vara svensk, det går så bra för sverige i OS!
jag: ????
hon: liksom norge och danmark har ingenting!
jag: ???????
hon: eller okej norge har ju..blablablablabla
jag: ok håll käft och ät

...ungefär så var det :)

OCH VARFÖR vill folk köpa dom här för över 1000 kr? fattar inte. min syrra har en sån också som hon bär med stolthet. nu har de övriga medlemmarna i min familj börjat planera hur vi ska få tre till hahaha :O men okej måste erkänna att den faktiskt är skitvarm och skön!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahahhaaaah x) os är så jävla tråkigt xD

2010-02-28 @ 18:59:01
Postat av: Karro

Vaddå, har du provat min ? :O din jävel ! OS äger, speciellt skidor :D Tänker fan börja på skidor bara för de :D

2010-03-01 @ 16:33:20
URL: http://karolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0