dagens dissar

DAGENS DISSAR:
- att vi hade 2½ timmars hål idag, man kunde inte gå hem för att vi hade livskunskap 15.45 - 17.00...........
- att man inte får betyg i livskunskap
- att man ändå inte kunde gå hem för att om man missar 3 gånger får man ig i naturämnena
- att man inte får ta kakor på livskunskapen FAST man vill ha
- att man inte fick sitta ner på livskunskapen (bara i slutet)
- att jag missade bussen på grund av livskunskapen
- att jag kom hem lite innan kl 18.00 på grund av livskunskapen
- att min mamma inte hann laga mat till mig för jag kom så sent på grund av livskunskapen

hmmmm det var nog allt. men det FINNS LITE HISSAR OCKSÅ:
- att vi är lediga på torsdag
- att det finns faktiskt en snygging på åva!!!!! så alla som säger att det inte gör det HAR FEL. liksom HALLÅ det finns typ... 5 st???
- att jag fick en semla

/jossi. just det msn funkar inte = :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0