att leva med en dödlig sjukdom

det programmet är just nu på kanal 5 och fyfan vad hemskt det är.... handlar om en 19-årig kille. alla hans muskler bryts ner och dom flesta med sjukdomen dör när dom är 20.
seriöst han är bäst! pluggar konst på universitet vilket betyder att han måste lämna sitt vårdhem.

"folk frågar om meningen med livet. man lever för att dö, säger dom. men det där emellan? livet? det är det jag är intresserad av. jag vill lämna mitt avtryck och få folk att se att allt är vackert. jag vill vara min egen hjälte" buhuhuhuuh börjar nästan grina.... han får inte dö.
handlar om två till i programmet, dom vill verkligen leva ju...

/jossi


Kommentarer
Postat av: Karro

Nej, stackarn :(

2010-02-23 @ 17:53:18
Postat av: Nicole

Just nu på 5an e de om människor som har för mycket hud, växer typ assnabbt. De måste skrubba bort den varje dag och de typ gråter.. Sen typ halft badar de i hudkräm för att ine huden ska spricka, så de går ut typ helt vita och helt röd hud under

så groteskt. och äckligt :(

2010-02-23 @ 22:10:13
URL: http://niicoley.blogg.se/
Postat av: Nicole

O de inte skrubbar så kvävs de av sin egen hud

2010-02-23 @ 22:10:50
URL: http://niicoley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0