hej då nv..... igen

hmm som säkert ingen missat så ska jag byta till sam. hatar natur-ämnena (särskilt fysik och matte) och jag fattar inte på lektionerna och det är bara jobbigt och jag blir bara ledsen när jag tänker på hur svårt det är.
MEN med mycket tjat, telefonsamtal och möten med syv och ett möte med rektorn sa han till slut ja! och hur bra är det inte att kunna byta program efter halva gymnasietiden och slippa gå om??? :)

är däremot jätteledsen och hatar att jag måste byta klass för den jag har nu är världens bästa, men jag vet att det kommer lösa sig ändå :) för det gör det nästan alltid! kommer sakna nv09en!

Kommentarer
Postat av: ne

<3:(

2010-12-17 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0