bara så ni vet

Ska bara göra ett till litet inlägg innan jag åker till Täby centrum med fina Amanda (blondi) och hjälper henne hoppa runt på kryckor :)....
...och då ska jag bara säga att Frida Burénius (brunetten) är fin, bra och helt enkelt en superkompis som jag är hur glad som helst att jag har! Älskar dig vännen min och snart har vi ju faktiskt 1½ år tillsammans på Åva hihi! Säg bara till så ska jag försöka hitta alla dina små pusselbitar och hjälpa dig att bygga ihop det igen, och glöm inte att åka förbi när du har fått körkort! hihi


Kommentarer
Postat av: Burre

du är grym josefine! älskar dig <3

2010-12-11 @ 12:42:40
URL: http://fridabureniuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0