2 veckor kvar till lov hihi

Var en mönsterelev idag när jag kom hem och pluggade fysik för en gångs skull! Gjorde ungefär hälften av alla uppgifter på kapitlet om krafter och jag hade rätt på allt hihi :) MÅSTE få godkänt i fysik annars så vet jag inte vad jag gör.

Har just varit med jenibanani och ätit 1. sushi 2. chips 3. glass.
Eftersnack på Idol tog just slut och jag undrar vad som är fel på Josefin?! Jättekorkad som vanligt... :(

Och idag är det EXAKT två veckor kvar till jullovet (och tills Chim fyller 18)!!! Mindre än tre veckor kvar till Thailand också wiihiooo!
och om exakt två veckor måste jag säga hej då, igen.


hmmmm
Be happy, not because everything is good,
But because you can see the good side of everything


Kommentarer
Postat av: jessiii

Be happy, not because everything is good,

But because you can see the good side of everything



så sant, så bra <3

2010-12-04 @ 16:41:57
URL: http://frejjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0