nästa hållplats: skogen

japp, josefine är på väg mot världens ände. imorgon runt 10.30 lämnar jag civilisationen för en mörkare plats: nämligen åland. ska bli sådääär, det enda som är bra är att Frida och Erika är där! har inte träffat dom på hur länge som helst<3
har suttit och laddat ner cirka 20 låtar nu och har långt kvar innan jag är klar... ifall någon vill erbjuda sig får den JÄTTEgärna fixa kanske.. 5-10 låtar åt mig från spotify som jag inte hittar någon annanstans? även om du bara fixar en av låtarna blir jag GladGladareGladast!

eeeh men iallafall, kommer inte kunna skriva här/ha internet/inga gratis sms, såå ni får helt enkelt stå ut? jag kommer hem på måndag kväll iofs, så det är inte länge jag är borta.

ska också säga att ni måste påminna min kära vän jeni om att uppdatera bloggen, hon suger big time på det.

här kommer lite bilder jag tog på åland i somras.. eller för två somrar sen, kommer inte ihåg:






okeeeej orkade bara två bilder.... finns visserligen några på facebook i nåt album jag döpt till sommar eller nåt? PUUUSSHEEEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0