listaaaa

tog den här listan från en liten blogg från en liten mandrut (www.haardis.blogg.se):

Du heter: Josefine Nathalie Bark
Låt just nu: favorit eller som jag lyssnar på? lyssnar på Just Breathe - Pearl Jam, har för många favoriter
Favoritkaraktär(er) i tv-serie: Dr. Reid (Criminal Minds) 
Vem behöver du mest just nu: mina vänner, dom enda jag behöver :)
Vad får du oftast komplimanger för: hmmm vet inte? näsan eller ögonen tror jag?
Vad säger du för att imponera på någon: jag behöver egentligen inte säga nåt
Hur imponerar man på dig: haha göra nåt annorlunda - och göra det bra
Brukar du skratta för dig själv? ja typ.... ser inte okej ut
Vilken är din favoritmålning? har ingen tror jag..
Vart bor du: Täby, erikslund
Trivs du där: ah det gör jaag
Äger du några converse: ja två par
Festar du mycket: livet är en fest?????
Vad har du för mobil: samsung
Är du allergisk i mot något: mot random grejer som diskmedel, kärnfrukter och pälsdjur, men inget extremt
Hur svarar du i mobilen: "hallå det är josefine"
Vem fick du senast sms ifrån: Nina I Like Love
Vad stod det i smset: "fyfan det snöar i stallet och jag ska ut, buhu! :("
Vem pratade du senaste med i telefon: pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att vi ska prata om det när vi kommer hem
Antal sömntimmar inatt: kanske... 5-6 h
Sov du ensam: aa
Tycker du om din pappa: ja
Brukar du komma i tid:  japppppp
När mår du bra: jag mår oftast bra, men när det inte är skitprov och läxor och allt känns jobbigt
När blev du fotad senast: hmm kommer inte ihåg faktiskt, är alltid nån som ska smygfota :S
Vanligaste färg på dina kläder: vitt/svart
Vad tycker du om fötter: DISLIKE
Är du smart: jag är fan det
Är du aktiv i skolan: lagom
Vad/vilka saknar du just nu: minnen!
Favorit dryck på morgonen: vatten brukar jag dricka på morgonen
Rakar du benen? ja...
När brukar du gå och lägga dig: runt 23-24
Är du blyg: nej inte ofta, men det beror på vem man är med
Vill du hellre ha mail än brev: nää skulle bli sjukt glad om jag fick ett brev :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa
Har du spytt offentligt: på 6-års eller nåt sånt
Använder du stjärnor eller kajal: kajal, vaddå stjärnor?
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: ni vet vilka ni är!
Är du nöjd med ditt liv: ja det tycker jag att jag är
Är du bortskämd: nej, alldeles lagom
Hur lång är du? : lite över 170 cm
Hur mycket väger du?: 1 ton
Har du stora fötter?: näe det tycker jag inte
Chailatte eller latte?: båda smakar skiiiit
Plattan eller stureplan: hahaha plattan must say
Blir du lätt brun?: inte överdrivet lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0