chiiiill

kom just hem från en lugn kväll med tjejerna (inte nilsifer som fortfarande är i urskogen) <3 adrian BAAANGADE, so did fredrik. mer förståeligt dock, han bor en timme bort i åkersberga någonstans..

tog frejas rekord på Fall Down och var inte långt ifrån på Sneezies, vilket påminner mig om att en viss liten puma aka SOFIA SVEDROS inte låter mig spela Sneezies på hennes iPhone <///3 bara för att jag råkar ta rekordet så... dessutom höll jag på att knäcka lösenordet till knapplåset, tror ni inte hon byter lösenord? :/ borde lägga in en fulbild på henne här, men tror inte det kommer att öka mina chanser att få spela på hennes iPhone så jag skiter it :)

/barkkkkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0